Monday, April 14, 2008

SEKOLAH YG KU CINTA..DH TAK CINTA LAGI....

Salam...
minggu ni adalah merupakan minggu yang paling sibuk dlm taun 2008 ni.mcm2 cite hendah diceritakan.suka , duka , pedih , geram semua ada.kdg2 aku rs mcm nk jumpa dgn pihak pengurusan sekolah nk mintak dikurangkan bebanan kerja yang menimbun - nimbun ini. aku bukannya nk demand atau memilih tp rsnya mcm segala penat lelah dan usaha murni aku ni takde faedah. ( hari ni hari meluah perasaan ye.. )
Minggu ni juga diadakan minggu pusat sumber serta minggu Panitia bahasa di sekolah. kalau nk dikatakan letih, mmg letih gila babas sampai aku dh kn demam ni..sktnye tak blh tido mlm sbb asyik dok mikir psl keje...agaknya orang lain ni ada tak mcm aku ? ada kot.....br sbntar td aku dipanggil oleh phk2 yg berwajib tak puas ati dgn program yg aku jlnkan..kdg2 ssh nk puaskan hati org ye...aku dh naik tensen dgn sekolah ni.lmbtnye bleh tkr...anita...takdok org aku nk ngadu ni...

1 comment:

Unknown said...

sabo jelah...nok wat gane kite bukan org atasan..but sekalik sekala tu, say no ok..ahlam wahsalam..huhuhu