Wednesday, November 26, 2008

TRIBUTE UTK SARAH JUGE..



(kredit gamba aku celup dari blog dude) hehe



(hok ni pong...)(mung suka gambo wak ayu gtu owk sarah ??)

mula mula aku nk mintak maap dengan sarah sbb tak leh anta dan tunggu ko balik ke kelang..aku kn balik sbb madi aku yang dah separuh OKU itu sedang tunggu nasik dengan perut yang sedang lapar tahap maksima!hehe..maap ye abang tepaksa gunakan nama abang untuk sedapkan cerita.

kedua,kalu ikut kan ati aku aku tak nak lepas pun ko ms kita bepelukan mesra tu..bkn sbb takut imah jeles dengan keintiman kita tapi aku takut ko berbau busuk tudung aku..sbb aku pakai tudung yag dh 2 ari tak bebasuh lagi.heheeee...

ketiga,aku malu sbb aku nangis dan tak leh betentang mata walaupun sekejp ngan ko,hlg kehenseman aku time tu meraung lm2 tau..

dan keempat,aku nk buat confession pasal engkau yg aku kenal dari jaman maktab sampai la tahun 2008 yg paling byk kenangan kita bersama ni...

SARAH :)

1. aku suka kwn ngan ko...suka sgt mcm aku suka kwn ngan ta.bkn sbb ko geng couple ms mktb dulu,tp sbb aku suka lah!! aku pn tak pasti bkpe aku suka.haha
2. aku suka sgt time2 ms kita berniaga kecil - kecilan kt pdg sekoloh tu.suka sgt time tu.
3.sory sbb aku jrg join pejumpaan kelab kita smpai yg paling last pun kt mesra mall aku takleh join.bkn aku sj taknak join tau,kdg2 ada je hal yg takleh dielakkan.
4.nti ko buat2 mkn kt umah baru jgn lupe jemput aku..kalu ko dan ada bunga2 nk temengandung tu pun jgn malu2 bgtau aku ye...(nyibuk nk tau)
5. ko mmg byk mulut dan lazer..ms ko lazer spe'i lm meeting tu sj je aku bt2 tak dgr sbb takut.huhu
6. time kasih sbb join prog aku kt pulau redang sampai fahim demam kronik.walaupun tak berape best sbb ko tepaksa balik awal nti bile fahim dh besunat dan dh tak demam kita peg lagi.HUHU...
7. ko mmg suka belanja kitorg,tp aku frus jgk sbb tak sempat naik WALD ko,tkpe la aku naik WARD aku je...nti kalu aku dh kaya aku beli kakak kpd WALD ko tu...hehe.
8. ko yg byk backing aku kalu aku ada ape2 masalah..suka tolong aku...

lastly...walaupun kita bejauhan ko jgn lupakan aku tau!!,walaupun aku tak seakrab mn ngan ko tp ko jgn lupa bhw ms bdk2 ko mng koir lagu kebangsaan tu aku yg belikan topi hitam dan hijau tu tau!!!

I LOVE YOU 4EVER

No comments: