Tuesday, March 24, 2009

harimau mati meninggalkan belang

assalamualaikum..rasanya dh lm sgt aku x update blog,bkn sbb ape..cuma ada beberapa perkara yang perlu dibereskan serta beberapa perkara yang sering aku fikirkan hingga rasa sedih dan sebak pon ada...

sblm tu aku sj je ltk tajuk kt atas tu "baham rambang" sj je nk eksen kt DUDe,ingat die sorg je bleh wk tajuk gtu..hohoho...

baru2 ni sebenonye byk sgt yang hendak dikongsikan,dari stat cuti aku xdan nk wish kwn2 slmt becuti sbb aku pn xdan nk becoti,mula jmaat tu time pndh umah sapa la jmaat nk buka sekolah kn plok mesuarat di sekolah..dok ke gilos namenye...gambar pn xdan nk snap sbb cemas sgt layan tetamu.

antara tetamu yg awal dtg ialah saudri DUDE sbb dtg sehari sblm tu..huhu( abih ptk aku pksa soh dia anto blk umoh)) tq ashie..saranghae(betui dok eja ni??)

ramai jg kengkawan yg hadir,hana,kakma kerani,kak ana,kak zah tp tok mr lmbt sgt spa xdan mkn nasi beriani ...esok tu jaja n tok dtg balik dan aku hidangkan biskut kering je...huhu

sori ja..nti lain kali aku wak laksa ke mung deh...SARANGHAE SARANGHAE....

1 comment:

Unknown said...

sarang hae...betul ar tu eja...aku g umah mung pulok kang, mung kene wat laksa penang gok katku,dok aci wat ke jaja je..aku jeles..aku nak juga laksa penang , mee kari..