Sunday, August 3, 2008

DHIA DEMAM LAGI



GAYA SEORANG ANAK CIKGU....


Ari rabu baru ni dhia menunjukkan tanda2 nk demam,dia tak meragam pun apa lagi mengamuk ala2 hulk hogan.aku cuma bg ubat dn time mlm tu ltk tuala basah je kt kepala dia,npk ok lagi dhia ni,bile aku balik jerangau jumaat tu dhia dh mula parah dh,pg tu peg la klinik jerangau dan MA kt situ kt dhia ni dh lm demam n dh teruk...baru la mula nk nyesal sbb tak bwk peg klinik awal2.bila nk blk dungun ptg tu akak aku yg no 2 sarankan supaya peg mtk air ngn tok moh dkt umah aku,so aku pn peg la dgn bwk dhia yg dh tak bermaya tu...





yg plg sedih tokmoh tu kt dhia ni dh kn sawan sbb bdn pns sgt.aku pn cpt2 bgtau abah dia n suruh dia blk jgk ptg tu.tpksa la dia membatalkan niat utk bermain futsal dkt temerloh ngan geng2 jabatan dia,npk frust sgt bila dia smpai kt umah mlm tu...sori abang...n time kasih sbb balik.syukur lah demam dhia dh kebah n trs je hepi smcm smpai aku nk bemanja dgn abah dia pun dia tak kasik!! dengki ah tu...yg plg aku konpius dhia kn pkai gelang kaki n tgn wane kuning lagi...smpai bile kn pakai tu...adushh...



DHIA MANTAIN MELUKIS DKT PAPAN PUTIH IBU BELI WALAUPUN KN PAKAI GELANG KUNING...

No comments: