Friday, August 22, 2008

Hari Yang HAMPEH!!






Hari ni terasa sedih sgt dengan budak2 6tw ni.tak tau lah nape.ke aku je yg perasan sorg2?? dah la kedatangan cuma 9 - 10 orang,bile kita ajar diorg angguk2 tanda faham,kalu bincang,tanya diorg laju je menjawab.baru kemarin aku ajar mcm mane nk buat ayat utk question 1 yang kn buat 5 ayat.aku dah bahagikan diorg kepada 3 kumpulan mengikut tahap diorg.tapi yang paling menyedihkan kumpulan yg aku harap2kan dpt skor baik tu la yg paling banyak buat salah. ayat2 yang mudah pun diorang boleh salah.rasa sedih dan tension sgt!!kdg2 sakit kepala dibuatnye bile memikirkan diorang ni.ape pendekatan yang terbaik nk ajar diorang,diorang ni bukanlah ' stupid ' sgt pun...geramnye.......apa perasaan korang kalu ditempat aku??ARGGGHHHHHH



TENSEN!!!!!!

No comments: