Wednesday, June 17, 2009

Hari Anakku VS hari Mesra Pelanggan



kak ani sdg melayan "pelanggannye" dengan ramah dan mesra..mujur azimah xdok katanye.....hehe



ni berbincang prestasi ke tgh promote avon???hepi jer....


tggu mok sapa tido...sian sggh...sebenonye ini esisten melinda....lth kn buli!!


melinda dh stnby pakai baju lawa2 sbb nk jumpa mok budok!!



dmas : Hari Mesra Pelanggan
batu 48 : hari Anakku


hari ni mmg hari yg best,cuma msk kelas 2 masa..ngaja taun 6 pastu makan pastu msk kelas taun 1 jumpa mak ayah budak.naseb baek la pk 1 ni ltk aku kt taun 1.kalu taun 6 rsnye mmg ramai ah mak ayoh xmboh mari sbb takut kn dgo aku belebel ke anak dia..hehehhh

so masa yg ada dn terluang ni sebenonye byk yg kn buat..tp aku nk buat ni dulu : update blog sbb lm sgt dh dok update.ms cuti peg pangkor...dhia masuk "pirah" dlm telinga..aku kn kusus tiap2 mggu.huiiishhh!!!!mmg byk ah nk royak cerita.tu blm kbo aku sdp tido lg tu..dlm kls smbil dok ngajo pn mata aku msh nk tutup je...dok tau ape masalah ni.

jd..buat masa dn ketika ni aku nulih2 kosong je lah dl..smntr xdok org lm blk guru ni.bleh la aku bc gosip dgn amannye....yahuuuu...

No comments: