Tuesday, June 30, 2009

jawab TAG Anita ta ta ta tat tara......

saya telah membaca tag anita semasa free kt sekolah,jd sebelum bergegas masuk kelas(nk msk ke dok????) huhu,sy pon bleh la jwb kjp.

1. When do you get your driving licence?
(bila dpt lesen mandu??)

saya dpr lesen mandu masa dh ngajo kt duyan mas.alah...senang lepeh je.kalu tau sng gtu bwk kete joh 6 sy ambik dh(dgn ego dan rakusnye sy menjwb)hoho.tp sy dh curik2 bwk kete abang ruzi sy plet no WAD ....(dok ingat) skrg kereta itu bnr2 msk wad sbb dh ancus ms kakak sy eksiden kt grik taun 2006 rsnye..pjg lebo aku buwi penrangan.
2. Your first car is...?

ini la paten kereta sy..tp yg ini org lain punyer....

WIRA TAP 8183. dulu plet dia CBS 6459.tp setelah saya nikoh dgn mohd asmadi dia tkr no plet kete ngan honda dia (honda = motosikal..jgn slh phm..)heheheheh

3. What type is your car now?

samalah jawapan ngan atas tu...satu lg kete ada,kete polis labi dhia.
4. Do you choose your plate number or was it given?
dolu2 masa mule beli diberi.tp lph tu saya tkr...

5. What is the color of your car?
...wane ijau metalik.tp kt bonet depan dh jadi wane kelabu taik anjing sket2 sbb dok tau nyakit ape.

6. Reveal 3 most important things in your car.
...3 mende penting lam kete..ngeh3 1. asam masin (untuk bulan2 sekarang ni) 2. bantal air liur basi dhia. 3. cd lagu madi ( sama rata,seme ada untuk kami bertiga!!yippeeee....)

7. Have you ever got yourself into accident?
..penah sgt...rsnye 3kali kot.
1.belanggar ngan ayoh anak murid kt duyan mas ms tgh gaduh2 nk gi ke MSSD bola tampo dungun taun 2006 (detail tu.....)
2. kt kilang sawit ktgh jaya.ms tu tgh nagndung dhia farish n on d way ke sek.sorry to hana,mala n ayu sbb tragedi cemas itu..dan kami tidak hadir ke sekolah hari tu..bersebab......
3.kt dlm kuates dh,ms nk cekok msk kt umah 834 B.betembung plok ngan budak yg sdg mengetes enjin moto dia.hampeh btl bdk itu,dok psl2 kn tkr bumper depan br.

8. When is the due for your insurance & road tax?
...bulan 9 ini,,,tok pinjam sejuta rupiah!!
9. Do you plan to change your car?
..bkn to change tp to tambah!!haha...xpe ah dl.umah br potong ini bln..sengkek giler dh ni.lgpon my lovely TAP tu hensem lagi.rok lagi nk naik bukit grik peg perok kt zalima.kalu ada rezeki pon...emmmphh!!!mlh ah koya koya!!!haha

10 . Let's make your friend do this too. Who would you choose?
..sy nak suruh jaja,tok buat jg!!! maz??? SARAH?????huhuhu

3 comments:

Hearteascha said...

aku bleh aper jawab...aku ada lesen apa!!!lesen p selama2nya. keta pun ader.... oh wajaku...accident pun penah..maafkan sya abang tnb yag kena betulkan lampu.maap kaum b*** kerana terpaksa menyalahkan kamu di depan org awam yg taktau aku takdak lesen..huhuhu sungguh menyesal

Dhia_Farish said...

ye..aku tau mu akan beterus terang..heheh...sbnonye tnb nk klem batang letrik tu ngan mu,tp menengokkan muka sedih mu yg tgh blur...dia halal je lah..hehe

Unknown said...

huh..sarah..aku nak dier buat tag ni, tp takut dier teringat xciden dier kat doyan mas tuh..trus kensel..

sebeno nye gee, tajuk tag ni..papa ku pulang dari kota..semua org dah buat part2..ko sowang je tulis tajuk anita ta ta tara..bengang je..heheh..

tp entri ko memang lawok..suh sarah pulok buat..