Saturday, July 4, 2009

TQ TOK....

hari jumaat dan sabtu baru ni anita,tok n jaja mr beraya umah aku.setelah memaksa dan memeras ugut anita smbil mengecek dgn lauk ikan bakor akhirnye dia akur nk mr buka pose umah aku smbil membawa besama 2 jabir duyan dr manir nung...besnye mlm tu blh cite2 walaupon tgn anita tdk lekang ngan laptop nye itu.huhu.mlm tu hnya tok n anita yg tido kt umah sbb jaja tpksa balik ada knduri umah dia.msh terngiang2 lg kt telinga yg tok kt xmboh wak msk kete lm pago sbb mlm krg nk kuor plok minum2.huh!! tok,blom ape2 dia dl yg pkai bju kelawor nye itu tp yg pastinye aku yg tido dl sm naik ngan mat dhia,hehe.

esoknye tok,aku n dude peg mesra mall sbb tok dh janji nk blanja aku sempena besday taun ni.jaja pn ada bagi presen...tq jaja..love u!! smpai kt sana lph puah menerewang dlm mesra mall tu dn stlh puah igat mat dhia yg berlari merentas desa lm popular kami pon trs peg beger KING.wah bes sggh mkn aritu sbb org blanja.tapi anita dok makn beger tu sbb dia tlh kena sumpahan kn mkn lunch kul 3...hoho


tok konon2 nk menyembunyikan identiti la tu...dok dan nk pekup muka ngan jibab!! anita plok kontrol ayu sbb suka ati tok belanja..hehe




yg plg hepi dhia ngan ibu dia la ...



jg2 cik ta...kita nk gambo ni...

4 comments:

Unknown said...

manyak update kalu dan sekali update..ahhaa

...nantilah aku buwi adios behday mung pulok, aku dok dang nok bukus(padahal dok beli lagi..ahhaa)

..sumpahan mkn luch kul 3, cam sumpahan org minyak pulok..

Dhia_Farish said...

alah...duyan tu kira adioh la jg..sapa liuk isi xdok org nk perabis....tp...tp...tp.....kalu wase gtl tgn sgt nk beli....beli gelang mas pn aku terima.hahahaaaaaa....

Unknown said...

gelang emas?what the heck...ahaha..demanding plak..

Dhia_Farish said...

doh kalu glg mas demand,gelang kaki pon bleh...huhu dok pon gelang getoh wk ikat jabir plastik!!