Tuesday, August 18, 2009

SAYA SUKA

rindunyer pd bangunan ni...dataran ni..kalu dulu tmpt main sukaneka ari guru...



Eh!!che Bi pon ada.nk bodek la tu...huhu


haaa...kalu muka ni mmg kt meja makan je la temptnyer...
("eh sarah,yg sapa teleng pale t bakpe ???" kata anita.



WJ : kita ni kalu wk keje mmg dok kireeee ponggg...kita ikhlas....
SKMR : Ummmphh...mcm la aku dok tau mung tu belakong jerrrrr...


SHMR : mende tgk2...kang aku sumbat lada dlm lubang idung mung kang anita!!!

(tgk la muka yg baju ungu tu...buat keje dok ikhlas...)huhu





Meja makan mmg port kami!!!
teringat majlis buka pose ni...



meja mkn lagi!!!


aita : eh bugee...aku doh nk gayung ni.mng beng ambek ah..
Bugee: mung nk berebut sokmo ngan aku.aku telepon ke azie br tau!!


ala la la la....comelnye...




hoorayyy....



ape yg sy suka??

saya suka bile ;


  • ada ms free atau wayarles dok on lg pg2 tu bleh tgk gambo ngan kwn2 duyan mas dulu,ada kala senyum sapa dok sedo org tgk dn ada kala saya senyum sapa nk kuor air mata sbb terlalu rindu saat2 itu...
  • suka kuar jln2.sampai madi kata awok ni kalu letih,sakit setara mane pon teringt lg nk bejalan...jaaaalan je awok tau.xdok doh mende lain.sebenonye kata2 madi tu tepat belaka cuma kn tamboh sket lg,selain bejalan sy juga suka melihat pakwe2 hensem sepanjang perjalanan itu.OOPPSSSS!!!!


  • saya suka belebel @ beleter (mcm nm anita ada @ lg) kalu mengajor tu sejam,setgh jam akan diperuntukkan dgn belebel shj.bile nk pencen tabiat ni????mgkn dok kot!!

  • sy suka bershoping.tp oleh kerana keadaan kewangan yg skrg ni x mengizinkan..tepaksa sy pendam dl perasaan gelora itu. (baju ry dhia blm beli lg...)


1 comment:

Hearteascha said...

hahahahahaha..behnyer tgk gambo lame.....memang dialog wah juhana tu sangat2 lah betu.wakakakaak