Monday, June 23, 2008

FIRST TIME AKU ( VERSI AGEE... )




Awek2 yg paling jelita di alam fana ini....





sarah cobe nk menumpang kelawaan aku yg maksima ini..







oLEH KERANA ANITA DH MENCIPLAK TAJUK SARAH,AKU PN DGN RAKUSNYA NK CIPLAK JG TAJUK DIA YG DH LEPAS2 TU..HEHE,JGN MARAH YE SARAH...

First Time AKU lahir ke dunia ni.....ntah la,aku lupa nk tanya mak aku...

First Time aku msk tadika...sori aku tak msk tadika sbb mak aku tak byk duit nk anta sana.adik beradik ramai jd tepaksalah bekorban..so smpai lani kalu ada ape2 about adik beradik aku msti aku jd tak smpai ati dan aku terpaksa berkorban dan TERKORBAn.haha

First Time Aku msk dajah satu,bak @ ayah aku tak anta pun,dia siap srh aku tmpg lagi jiran aku yg dpn umah tu naik moto VESPA ( ala2 VIRAGO la jaman2 tu..)anta peg sekolah skali ngan anak dia.3 orang skali ms tu temasuk jiran aku yg sorang lg.aku punye seat kn bediri kt bhg depan tu smbil pgg handle motor tu...bleh tak korang bayangkan....bayangkan.....

First Time aku peksa UPSR, aku dpt 2A's jee..dan itu la yg first dan last sbb UPSR takde repeat2 pnye..huhu!!

First time aku msk tgktn satu, time tu la first time aku naik bas,bes gile dok tepi cermin smbil menghirup udara kilang sawit landas yang manis2 tu..

First Time Aku msk asrama ms tu aku form 5. best sgt tido ngan kawan2 ni smbil peluk2 lagi..ms tu aku geng 7 orang dan kami gelarkan kami geng 007.( nama sy BOND,JAMES BOND )

First time aku mula2 becinta,aku kemaruk sgt kt mamat sorg ni sbb dia ada moto yg lawa dan ntah! aku pn tak tau sbb ape aku mnt dia.masa becinta dia siap bagi lagu metallica ' Enter Sandman ' lg katku..Aduyaiiii( ayat Ashie ) kene kerrrr ( ayat sarah ).dan masa kami breakup dia bagi lagu plak...lagu Sekuntum Bunga Sakura di Gurun Sahara. ke apedia tajuk lagu tu..

First Time Aku msk maktab, aku pn taktau perasaan aku time tu,suka mmg suka sbb blh knl negeri orang,tp sdh sbb kn tinggalkn adik2 aku..masa kt maktab tu la aku belajar hdp bersosial di tmpat orang ni,aku pn dpt knl kwn2 yg lain2 negeri,bleh mkn char kuey teow,naik kete kabel bukit bendera dan main masak2 dlm bilik. ms tu aku dh knl sarah,dia senior aku cm dia dok blok lain,dan persamaan kami ialah kn panggil ngan ustazah HEP sbb kes2 pakwe makwe ni.huhu.Thanx M4P!!

First Time aku kuar dating ialah ngan ketua kls aku time tu.nama dia..arg..mls ah sebut.kisah cinta kami ni tragis,maut,hepi,sedih bangat,dn mcm2 lagi.pnh ms tak ckp elaun yg sikit time tu kami mkn megi semangkuk.konon sehati sejiwa ah time tu..cheewah!!kami pun becinta lagi,berkasih,bersayang,bertunang dan berputus (putus tunang la) setelah 6 taun menyemai cinta. Cis Bedebah kau Saiful Hairy ! eh,dh tesebut nama dia.aku jd bengong sekejap dlm 2 bulan dn selepas itu aku jd bengong lagi.tp skarang dh OK !!

First Time aku kawin..dgn orang yg paling baik,plg hensem,penyayang,best ( part mane tu )paling segala galanya bg aku.aku hrp dan selalu berdoa semoga pehubungan ini akan kekal hingga hujung nyawa.thanks abang,,,

First time aku beranak,aduyaiii tak ckp bulan sbb aku telalu hyperaktif dan anak aku mewarisi tabiat aku ni yg tak reti dok diam.pengajarannya lps ni aku nk beranak lagi sbb ms tu ubby aku syg sgt dn beri pehatian kt aku.hehe

Fisrt Time aku posting dari maktab, aku dpt SKDM 2 dan sampai sekarang aku still lg kt sini.ms tu 2 je bespren aku iaitu anita ( geng smpai sekrg ) dan azie ( @@@@@ ) no komen...hehe.manyak kenangan manis kt sini dan semakin parah sehingga kini setelah aku knl geng2 oarng minyak atau versi sarah geng2 gagak hitam ni.

Fist time aku knl blog ni sm juga mcm sarah melalui dude...ashie.mula2 tu aku amat 'darab' thp cipan dan skrg ok la sket setelah mendapt petunjuk dari geng2 itu...dan semakin parah la aku sbb asyik nk tekan je keyboard ni mcm xnk renti2..

dah la tu gee,,,dah la tu...dah la tu....
anita,ni mu ah punye pasal..kene kerrrr...aduyaiiii...

No comments: