Sunday, June 29, 2008

GERMANY VS ESPANA

Malam tadi adalah mlm last @ final euro tahun ni..dan spt biasa la tok laki aku,kalu balik pn msti nk tgk bola je..bukannye nk tgk aku yg cantik manis lg beseri2 ni setelah memakai...tuttt....rahsia.nti kak zu nk try jg..hehe.

dan spt biasa time aku bgn pagi smbil tegenyeh2 mata ku yg tak leh tido tu smpt lagi aku bertanya dengan manja ( kena kerrr.. )kt dia sape mng? dgn muka yang btoye mcm tak puas ati dia trs bagitau sepanyol..aku pn dgn pantas berkata, suka ah tu nita.ye mnt ngat ah sepanyol...

jadi kesimpulannya aku cuma nk bagitau yg aku takleh tido smlm bkn sbb tgk bola tapi ada sbb lain..itu aku ngan suami ku yg tecinta sj yg tau...jeng jeng jeng.....






team jerman @ geng - geng jongok batu






sepanyol yg disayangi anita..






baru main siket,sakit doh..ke mung wak lolok.... ( perbualan pengadil yg bernama jalil arshad dan pemain sepanyol bernama malik bin ahmad dan ishak bin puteh ) rakaman ini adalah sulit !!!

No comments: