Wednesday, December 17, 2008

HAPPY ANNIVERSARY MADI & GEE



HAPPY ANNIVERSARY UNTUK AKU...(GAMBAR SEKADAR HIASAN ) HEHE


Assalamualaikum untuk semua kengkawan ku yg sentiasa dirindui dan diingati selalu..
sebenarnye sj nk test celcom broadband ni jd ke dok..rupenye dh jd,oleh kerana aku da janji ngan dude nk update blog mlm ni,so tgh dhia sedap buat kuak lentang aku pun menaip la slow2...hari ni rasa best sgt dlm taun 2008 ni.byk yg berlaku ari ni,kelako ada,suka,hepi,teruja...seme ada la.dan perasaan itu rasanya dikongsi bersama dgn tok...kecuali tajuk diatas,tak tau la tok pun dh kawin kt siam mcm rita rudaini.HAHA.so kt bawah ni sj la nk perincikan lg segmen2 tg berlaku pada 17 Disember 2008.

1. pada tarikh ini aku disatukan dengan jejaka kacak ala2 orang mexico ( nash kt,aku dok kata...)so masuk tahun ni dh 2 taun aku nikoh tp perangai sm je mcm orang bujang.huhu

2. Ari ni aku beli lektop baru sbb aku dh takleh gn lg lektop samsung skdm2 ( biasanya aku wak rete sendiri )nama lektop itu mengikut surat beranak dia ialah ASPIRE 4920 yakni sm dengan lektop tok n dude...aku dh warning dude nti kalu kn kusus sm beng wak lolok tukor ah ngan hok aku.Haha

3. ari ni jg aku dengan tak sabo2 nye peg beli celcom beruk beng dengan hage promosi RM 450.sukanye aku buleh ber my artis tiap2 ari..tu pn ms dhia tido je....aku nk g cr ubat tido byk kt famasi.huhu

4. ntah ape2 mcm tau aku beli lektop baru dan dengki kt aku la tu...sarah pon tepon..kami bebual2 mesra lebih kurang 21 minit,pns telinga tu wo...dan kami ngumpat slow2 sbb takut fahim dan mat dhia bangun,hehe

5. aku dengan pantas nye buka my artis dan bc gosip terkini,br la tebuka sikit minda ni....yer ker...

itu je la untuk mula2 ni.aku dh mula berebut dgn madi sam sibuk nk berintenet jgk,sj deki aku!!haha

so...see u tomoroooo....bai....( mcm azwan ali )

No comments: