Saturday, December 27, 2008

Selamat Selamat Selamat....



Firstly aku nk mtk maaf utk peminat2 aku(sarah,dude,buja n tok kot...) sbb lm rindu nk bc blog aku.huhu.bkn aku mls tau,kalu dulu bleh la aku bt alasan takde laktop,beruk ben,bla bla bla...tapi kali ni mmg takleh nk kt ape dah..aku balik minda tau..soh ke nk buat blog aku nk bc mesej pn kn kabat tingkap!!huhu..so bila dh smpai dungun ni mmg kt kpala nk update bloggg je...aku tak tau la antu ape yg msk lam kepala ni,mgkn antu belaan anita kot.jadi dikesempatan ini sambil meluahkan rs jeles ku pd umah baru sarah walaupun itu hnye kuartes kerajaan yg dipinjamkan,tapi aku besetuju dgn tok iaitu kabinet dia mmg lawa,dan untuk sarah yg bes sgt kt dapur dia kecik tu mcm la ko tu rajin bebeno nk msk2 ala2 kenduri mawi!!haha.jadi untuk kawan2 yg amat kusayangi ni,aku nk ucap banyak2 selamat...

1. to Aku : selamat peg sekolah baru( mmg dh pegi pun,tapi cikgu2 sana 80% sebaya kak yam.jadi dlm azam 2009 ni aku nk merasuk diorg supaya buat blog mcm aku jgk)blog jual karipap inti ikan!!

2. To Sarah : selamat duduk umah baru,selamat ngaja sekolah baru...selamat dapat baby baru..OPPSS!!!hehe,mtg2 dh dpt adiah berupa beruk ben trs je rajin update ye,ko selalu mengingatkan aku time2 sedih ngan time2 kt maktab,ms ko pegi penang ko stay dkt apatmen yg nama stallion tu kan???sediah ah tgk nama maktab pun dh ingat kesah2 lame....waaaaaa...

3. To Tok : awak dah ekspet ye ber blog skrg.tapi awak jgn buat2 lupe tau,disket emis sy tu blm bagi lagi..huhu.nti che ku hasnah sekeh kepala saya dn sy akan slahkan awak kalu 2009 ni sy takleh CEMERLANG kt Bt 48,HAHA!!!!

4. To jaja : peah wei..gi la beli beruk ben retek,,bleh update kerek sket ( dgn nada eksennye aku berkata ) hehe...



Lastly to all my beloved friends,Happy Celebrating Awal Muharram dan Selamat Tahun Baru 2009...Semoga kita akan tetap bahagia,ceria,dimurahkan rezeki,dipanjangkan omor serta beroleh jodoh yang terbaik ( itu untuk JAJA,DUDE n TOK???? )



Ruangan IKLAN ::


No comments: