Tuesday, April 14, 2009

cerita HOT minggu ni

sedap mulut ye kt kokrang nk ke salman,ye dok tau ke sy ni makwe kepada Jun PYO yg digilai oleh anita tu...menangis la dierrrrr...

ASIN, aktres yang sedang mengukir nama di persada filem Bollywood setelah membuat kemunculan hebat di dalam filem arahan Aamir Khan menafi sekeras-kerasnya yang dia ada hubungan intim dengan pelakon popular dan bertubuh sasa Salman Khan.

Khabar terbaru, Salman atau lebih mesra dengan panggilan Sallu telah meninggalkan teman wanitanya Katrina Kaif, untuk bersama Asin.

Tapi, Asin menepis gosip terbaru ini dan mengatakan hubungannya dengan Sallu tidak lebih dari hubungan profesional.

Malah, dia juga menafikan yang Sallu pernah memasuki kamarnya.

"Tidak ada siapa yang boleh memasukki kamar saya tanpa izin," kata Asin.

Asin juga bersungguh-sungguh tidak mahu dikaitkan dengan Sallu yang selalu mendapat jolokan 'budak nakal Bollywood' itu.

"Saya akan bekerjasama dengan Salman. Itu saja. Tidak lebih, tidak kurang," jelas aktres kelahiran India Selatan ini yang tidak suka dikaitkan dengan Salman.

Kedengarannya juga seolah Asin tertekan dengan gosip liar yang mengaitkannya dengan Salman Khan.

7 comments:

tokder said...

makwe salman seme jelita..xdok ker hok huduh macam aku..

Unknown said...

salman tu giler org puang lawo je...dier dok sedor dier tu dok encem pong..(padahal aku minat je salman khan..kekekeke)

Dhia_Farish said...

anita??ko biar betul minat dkt selman khon tu yg bodi katang mcm undertaker tu!!! aku tgk geli.AWWWW!!!

Dhia_Farish said...

tok,ni sy bls doh komen awok..selman tu sebenonye mata keranjang,buaya darat,buaya tembaga...xkn la dia nk ngorat awok dgn jibab labuh awok tu.malu ah dia...( selman tu xtau ke tok ni putih melepok di'sebalik' jibab dia)hoho

ape yg disebalik tu.....

Unknown said...

kkekkeke..ape yang disebalik tuh???auwww,...mung skrg ni..aish!tau dok pervert...u know that word Gee?go find in the dictionary..u so pervy! u know that...but whateva..duli dok aku...

Unknown said...

pervert tu orang yang sesat..bukan tu maksudnya..pervert tu lucah!kekkee..there u go...but anyway...it's good sometimes..ahhaha

Dhia_Farish said...

aku mmg minat PERVERT2 tu...PERVERT...PERVERT...PERVERT...

tok...nk PERVERT 3!!hooho