Monday, April 13, 2009

MERTUA VS MENANTU


kawan2,png tgk dok cite ni..mula2 aku dok layan sgt..sbb cite melayu kan...hoho.xdok ah.aku ni mmg kureng sket tgk cite melayu(hnye anita dan aku yg tau!!)kalu banding ngan cite melayu ni, baik lagi aku layan tamil...yapedaaaa...

so mlm besok adalah episod terakhir cite ni..sm2 la tgk..besh tau...sarah...hero pujaan kita AQASHA belakon ni..dulu gila tgk salam sakaratulmaut...AQASHA jg heronye...



mggu lph si aqasha ni dh kena tgkp basah dengan si marina tu...geram betoi tgk cite ni tau!!dok puah...





Drama lakonan Erra Fazira, Aqasha, ROzie Othman, Raja Farah,bla..bla. yang disiarkan di ASTRO Prima ni memang menarik …

Dalam drama tersebut, mak mertua yang tidak menyukai dengan isteri pilihan anaknya. Macam-macam yang dilakukan untuk memisahkan pasangan tersebut …

Saya yakin terdapat mertua sebegitu. Sering je mencari kesalahan menantu. Apa buat semua salah.. Kadangkala ianya mampu memberikan tekanan kepada menantu tersebut..
Sepatutnya setelah ikatan perkahwinan, menantu dan mertua akan menjalin silaturrahim antara mereka.. Namun tak semuanya baikkan..
Malahan banyak kes akibat dari campur tangan mertua yang menyebabkan perpecahan dalam rumah tangga .. Sesuatu yang sepatutnya dielakkan..
Apa pula pendapat anda??



Tajuk : Mertua Vs Menantu
Siaran : 105 Astro Prima
Masa : 10.00 mlm..

tgk tau...

1 comment:

tokder said...

MUNG MEMANG MINAT AQASHA SBB DIA HENSEM..HEHEH..