Tuesday, April 14, 2009

SURVEY






tajuk servey kali ni kt mane tempat yang paling korang nk pegi kalu diberi peluang??
payah jg tajuk ni sbb aku dh tau kehendak dan naluri "rakus" kwn2 ku..terutamanya tok..mmg rakus!!kalau aku....kalau aku...kalau aku...mane ye..

byk sgt tempat sbenonye nk peg,tp oleh sbb ma n bak aku bukanlah pedana menteri maupun menteri besar apatah lagi menteri lm kabinet tepaksalah kusimpan sj angan - angan palsuku ini,biarlah ia menjadi memori luka dan hanya terpahat dalam hati ini...(ape aku dok bebel sorg2 ni???what the....???) curik ayt nita.

ok lah,kalu uku diberi peluan(mane tau tibe2 mat said@MB trg tel ajok aku peg becoti dia nk taje msti aku nk peg INDIA.

INDIA????
INDIA??


ape tgk2 tokder..awok deki sy sbb pinggang awok dok muat nk pakai sari pe saye!!huhu

YE!!kenapa awak sebok tanye wahai tokder??( aku bgtu emosenel) sy tau la awok nk peg korea jupe dn terkam jun PYO awk tu!!!hohoho

aku suka sgt india sbb suka tgk pemandangan gunung2 dan taman dia yg cantik2.walaupun aku npk je brutal tp hatiku begitu suci murni lg..smapai sana trs nk nyanyi smbil guling2 ngan madi atas rumput..HOHO....jgn jeles SARAH...aku tau mung nk peg Bahrain sbb suka sgt dkt Rain tu!!


anita,kalu nk mari raya umah sy jgn lupe bwk kuih siput singgit ye!!!

kt sana juga saya akan begambar dan peg beraya umah madhavan,umah asin,umah sepupu anita yakni shah rukh khan.hehe

3 comments:

tokder said...

aku suke gambor ketiga..waterfall..di India ker? jernihnya air..sejuk mata memandang..bagai langit ngan bumi jika nak dibandingkan ngan cemerong.

Dhia_Farish said...

tok...please la jgn guna ayat jiwang2..sy tau ah awok jaman seorang tua di kaki gunum!!hoho..teringat ke chemerong ah tu..jom !!

Unknown said...

jom g chemerong...

wargh,,rindu giler aku kat madhavan..kekeke..dier ajak aku pegi beraya ke tu????