Tuesday, July 15, 2008

EVERYONE IS GOOD AT SOMETHING (VERSI AGEE)

NI VERSI AKU ,SJ NK LWN JAJA.HEHE
tp sebelum tu izinkan aku ungkapkan serangkap pantun untuk kengkawan aku yg sudi terima aku yg semakin chanteek ni.huhu

anak beruang mandi kt sungai
terjatuh sampan bengkak mata
mmg aku bkn nk perasan
anita tu memang kakok mala...btl dok aku patun ni??


kita mulakan dengan orang yg paling tua dan paling kronik huduhnye..

TOK @ adik kesygn MAMA YAM YAM!!




-plg ekspet dgn data,fakta aku ni sm ah mcm jaja,dan yg paling ekspet telampau ialah suka tebahak2 thp raksaksa GORGONG!!

ANITA @ DUDE ( adik ??? )



- Paling ekspet untuk mendownlod lagu,muvie,seme2 la yg bekaitan dgn intenet tenet ni.dan yg plg ekspet ialah drift ala2 impak maksima kt jlnraya,aku pn naik ngeri kdg2,selain itu keekspetan yg terserlah ialah suka tlg aku,tmn aku ms aku ssh,sdh dan sng..dismpg slalu bg pnjm duit ktku ms bujang2 dulu.hehe...

JAJA @ Bespren Mala


- Walaupun org kt dia ni sombong bg aku dok pong!! ( dh mung dok kawang ngan ye mmg la mu kt ye sombong,pdhl mu tu smbong nk kwn ngan ye )aku kaver mu ja.hehe.

SARAH @ Adik ksygn WJ



( tgk...ssh mesra mereka bedua,duduk rpt2 lg )


- Sgh pandai bt lawak,plg ekspet kalu meniru gaya org spt kak yam,spe'i n temasuk skali kakok ksygn ye..disamping itu ekspet juga bergosip dan bermengumpat tmnkan aku,hehe

MEKMAH @ Adik HAS HAS HASNAH!!



- Orangnye mmg ekspen melazer orang,stkt ni dia blm lagi melazer thp maksima kt aku sbb ye tkt aku debok dia,(org yg kecik mmg nasib dia kn buli.hahaa)

AKU @ PARI PARI RUPAWAN



( tgk org sebelah tu sj dengki aku...nk tmpg populariti. )


- perasan ke aku? perasan ke aku ? perasan ke???? itu fakta dr kakyam la...
aku ekspet menggali gosip2 terkini dan yg " pink2 je " dr laman blog. tp imah x suka,dia suka yg wane kuning susu!!

kene kerrrr........

1 comment:

Unknown said...

memang tahap kembang lubang idung melampau..terutama yang menulis tuh..huh!!perasan ar tu lawo..padahal senah lagi lawo tahap cipan..huhuhu..