Sunday, July 6, 2008

TO SARAH N FAHIM..





Walaupun ko takleh update blog selama 2 ari ni,nti besok2 msti ko bc jgk,aku nk kasi satu sjak yg menyentuh jiwa ni kt ko..aku karang sendiri tau!!




sarah,
siapa sangka..
pada jam 7.30 pg itu..
hari yg ceria itu bertukar duka
dengan wajah ceriamu itu
ko memandu dengan penuh yakin ( walaupun ko takde lesen )
tersenyum simpul pd fahim disebelah
baru balik beli kuih lg...

sarah,
ntah ape ko lupe ari tu,
lupa nk pakai seat belt fahim
lalu fahim dengan rasa kasih sayangnya
ingin merangkul dirimu itu / merangkul kuih di ats riba mu itu
lalu ko pun terpulas la stereng
hingga hilang kawalan
lalu merempuh tiang lampu
yg tak berdosa itu..
kesian staf tnb kene msk keje awl2 pg.. ( hehe )

Sarah
aku melawat dirimu itu
yg asyik2 pegang tengkuk,
kerana hentaman yg kuat pada belebas kereta
sampai pecah cermin depan ( kuatnye kepala mu.. )
fahim menangis tergamam,terkejut,terpana
kalau la dia boleh berkata2 ketika itu
msti dia akan berkata
" mak... jatuh dah kuih fahim... "
tapi takpe fahim...nti mak beli yg lain ye...

argh...aku dh mula melalut lalut...

ok la.. itu mukaddimah sj..
yg sebetui nye aku turut bersimpati dgn kamalangan ko,dan aku phm perasaan serta situasi yg kau rasai itu,sbb dh byk kali aku mengalaminye..hehe

so,semoga ko tabah dan berehat supaya cepat2 sembuh dan bleh kita ber'blogging' dengan happily spt selalu..

from : dhia , ibu n abah madi..

No comments: