Tuesday, July 1, 2008

LOST OF IDEAS...

Dh 2 ari aku tak update blog ni.nk kt aku takde masa mmg x munasabah,tp rasa mcm dh kering idea...sbb?? aku pn taktau.aku dh hbs mencuba mencari gali idea,smpai tido mlm pun asyik dok pikir lg ape yg nk tulis dlm blog aku ni...

tapi sbb utama dia mgkn aku sunyi la kot....blk dr skool tak tau dh nk buat ape,nk sembang ngan dhia ape la yg nk dijawabnyer...yg dia tau dok sebut ' ate,te,te ' aku pn tak phm lg mksudnye ape pekataan tu..hehe.kdg2 rs nyesal pun ade melepaskan darling aku peg keje jauh2..tapi sebagai isteri yg mithali lagi tabah ( huhu ) aku terpaksa relakan juga permintaan tok laki aku tu...

Buat kwn2 aku kt sekolah ni ( kena kerrr sebut nama... )ok la,ok la... NITA,SARAH,JAJA,MEK MAH,HANA,SHELA.. kenangan bersama korang tak mungkin aku lupakan..ms2 kita kt sekolah ni la yg kedua best selepas masa2 aku ngan suamiku itu..hehe..













Eeee...cuba lihat sape si gemuk yg pakai 'spet' tu....haha!!

No comments: