Saturday, January 24, 2009

GONG XI FA CHAI

fIRSTLY...sori utk kwn2 sbb dh lm x update blog.dlm 2,3 ari ni dh la line intenet x brape bgs,pastu keadaan di sekolah yg sentiasa sibuk(walaupong tgh peksa TOV ) sehingga jeles aku kt anita smbl jg peksa dan lg update blog,aku nk kbo gb dia!!!.hehe.pastu ptg kamis tu aku trs me'rushing'kan diri peg umah kakak aku kt batu rakit sbb nk peg Kota bharu nk jumpa TOK MOH berubat kaki madi ni...(tok jgn perasan ingt sy sebut nm awak TOK tu...)

balik je dr KB kene peg dungun dulu anta brg2 yg telah aku borong sakan kt pengkalan kubor tu...madi siap kt peg berubatnye x lm mane,shoping nye smpai 2jam...HUHUHU....aku dgn rakusnye telah berhabis dkt2 500 kt sn tau,toto smpai 2,kuali saiz beso tu pun aku beli(nti kalu anak beranak or kwn2 dtg bleh lah aku tyg kuali br,tyg je...bkn nk goreng mi pongg...hehe)

ha..skrg ni ada kt jerangau plok meraikan hari raya cina dgn family...huh...lth sungguh wase,dhia plok hepi giler la sbb sepupu sepapat dia ramai ni.time aku sumbt dlm buai gelepor sj nk turun.

Nti line intenet dh kembali ok bleh la aku ber'alalalan' dengan aktif kembali...hehe

untuk semua kwn2 HAPPY CHINESE NEW YEAR N GONG XI FA CHAI....n selamat tahun lembu....huhu

No comments: