Friday, January 30, 2009

TAG.

aku tebaca pasal tag ni lama dh,lm blog dude kalu x slh,tp ms tu dok tebuka lg pintu ati nk wak tag2 ni...se lagi tgh bt2 sibuk kang hehe,so stni bile tebuka blog sereen ni rs mcm nk wak etek plok...


>> 7 Fakta tentang anda-
1. i'm MARRIED tp ada lg kosong 2 kt tepi pinggang ni.hehe(smbl telinga dipulas oleh madi)
2. saya cikgu di SK BATU 48..
3. suka bergosip...my artis,isuhangat,my haayaa,my sensasi..ALALALAN!!! kui,kui kui....
4. plg suka air SIRAP...dude mrh beno kalu aku oder air ni kt kdai.haha
5. seorang yg happi go lucky.
6. penyabar...tp mn2 hk degil tu mmg kn ah lepeng pree sutir dua!!
7. berangan nk pakai TOYOTA ALPHARD...taun bile nk beli tu....bejanggut ah..

>> 7 Nama pangilan anda -
1. GEE
2. Agee
3. Nogee
4. Bugee
5. Jimah
6. teacher
7. mok gee..MOK!! ( fahim pggl ni sbb diajor oleh mok dia) base sggh mok dia tu!!

>> 7 perkara yang berharga-
1. Dhia Farish
2. Mohd Asmadi
3.Keluarga kedua 2 beloh...kang dok sebut kecik ati plok.hehe
4. TAP 8183
5. laptop baru ku n beruk ben ni....
6. rumahku syurgaku..
7. AKU ah...

>> 7 perkara yg menakutkan anda di dunia ni-
1. ALLAH
2. muflis
3. kn pggl di GB...kn pggl sokmo...tensen aku!!
4. Takut accident
5. kene tumbuk di mok ayoh budok...huhu
6. takut kalu madi kata... ibu,,nk kawing se agi!! ( smbl tgn aku dusyum ats muka dia)
7. dok beli susu dhia pun dok ckp duit...sian sggh!!

>> 7 Lagu yang punya kenangan @ memberi kesan mendalam pd anda-
1. Careless Whisper...sdh lagu ni tobat pong..
2. lagu ogy dlm cite ali setan...dlm kehidupan ini.yg terindah,melalui usia remaja..ingat m4p
3. Selamat Pagi Sayang..Norkumalasari..dgr lg ni mangat wase nk gi sekoloh.
4. Kita ditakdirkan jatuh cinta...lagu aku n madi
5. as long as u love me...
6. lg cite dhadkan...
7. impianku...anak teranung kang...

>> 7 Ayat yg kerap disebut oleh anda-
1. owohhh!!
2. tobak???
3. eh,base peah ni!!! ( ayat utk dude n sarah)
4. dekpong...(madi mrh beno kalu aku sebut ayt ni)
5. Ha???( ni se lg.sapa madi kt awak ni pekok ke...)haha
6. malas layan eh
7. xdok doh mooh.

>> 7 Perkara yg Buat anda berkecil hati -
1. kn mrh ngan madi
2. kwn2 x dtg umah aku ms bday dhia...: -(
3. keje leloh2 tp org komplen plok!
4. -xdok-
5. -xdok-
6. -xdok-
7. -xdok-

>> 7 cara memujuk anda-
1. sms je..
2. blanja bleh gok..
3. ajok gi pantai ker....
4. lok je..
5. -
6. -
7. -


itu je la serba sikit hk bleh aku kongsi...layan...

No comments: