Friday, January 30, 2009

korang ingat tak???

apa yang penting....kerjasama...



kenapa tiap kali begambar,kn ada mkanan???? apa yang penting...kerjasama


makan lagi,makan lagi....




masih lagi makanan kt tgn,tgk tgn dude n buja...wok kheme pong jadik!!




Korang ingat lagi tak???

  • masa kita buat mkn2 ala ala parti liar kt bilik sir hanith tu...bes nye ms tu...bile la kita nk mkn2 gitu lg.
  • masa kita buat jual2 time bdk ada lwn sukan kt pdg sekolah,rs nye aku takleh rs dh suasana tu di sekolah br ni...modal 30 inggit sorang pastu cmpor untung dpt la 50 hinggit sorg,pastu kn potong lg duit sbb byr kain pasg!!haha
  • masa kita dok lepak2 dlm bilik guru pastu msti ada je bekal2 n jajan2 ats meja utk diranggah...dok ckp situ kita pndh g library imah plok buat sarang situ.huhu
  • kita selalu YM mcm dude kt tu,dok sebeloh2 pastu YM.taip ntoh hape2 pastu sng2 tnye je la dok sebeloh je tu...
  • kita akan selalu curik2 kuor mkn dan bepakat naik kete imah,jaja n aku.kalu npk kak yam ngan cg mat buat2 la mesra gi tnye kabor kak MID..haha
  • masa meeting mulut awok2 kita ni x penoh snyp(nok2 sarah..) sapa kak HAS mrh sokmo...SYYYYYYhhh....
  • ms kita outing(time aku ada je la ni,sbb aku jrg ada..)yg pasti time blk umah madi akan kt "dok jupe jln balik umoh kerrrr..."
  • kita akan kutuk KAW KAW punye kat tok...dan tok hanya mampu ber HEHEHEHE.....
  • mcm dude kt...Apa yang penting....kerjasama....
geng...i miss u all....nk nangis wase...kdg2 aku wase nk gi mula dmas 2...

No comments: